Pozycjonowanie Home:    Spis katalogów   Narzędzia do pozycjonowania   Kurs pozycjonowania

środa, czerwca 22, 2005
Pozycjonowanie w praktyce blog.
Konkurs pozycjonowania

Konkurs pozycjonowania
Ruszył konkurs pozycjonowania z inicjatywy grupy SEOPL, do której należę. Jest to pierwsza tego typu akcja w Polskim Internecie a powstała bardzo spontanicznie a mimo to sprawnie i profesjonalnie. jestem pod ogromnym wrażeniem pracy naszej ekipy. Będzoe się działo oj będzie. Zapraszam do uczestnictwa.



Dzięki świetnej ekipie jaką stanowią moderatorzy forum.optymalizacja.com udało się zdobyć świetne prezenty i uruchomić całą akcje. Szczegóły poniżej

Cel konkursu.

Konkurs ma na celu popularyzację pozycjonowania jako metody promocji w Internecie. W zamierzeniu organizatorów ma również spełniać rolę edukacyjną, a przede wszystkim być dobrą zabawą dla każdego uczestnika. Innym, nie mniej ważnym elementem jest przekaz zawarty w specjalnie skonstruowanej frazie konkursowej adresowanym do Zespołu Google. W zamierzeniu organizatorów konkurs przysłużyć się ma promocji polskiej sceny SEO na rynku międzynarodowym.


Konkurs SEO



Warunki i prezenty.


Konkurs pozycjonowania będzie trwał 3,5 miesiąca i polega na tym aby wypromować w tym okresie stronę na zadaną frazę tak, aby w określonym dniu i godzinie znalazła się na pierwszym miejscu. W trakcie rywalizacji konkursowej dopuszczalne są wszelkie techniki pozycjonowania.
1 października 2005 po godzinie 14.00 organizatorzy ogłoszą zwycięzcę, któremu zostanie nadany tytuł Mistrza Polski Pozycjonowania Stron Internetowych 2005 oraz przyznane prezenty. Przewidziane są też podarunki osób pozycjonujących pierwszych 10 stron.

Jak zacząć?

By wziąć udział w konkursie pozycjonowania wystarczy dokonać rejestracji uczestnika na stronie http://konkurs2005.seopl.org gdzie dostępny jest również Regulamin konkursowy oraz lista prezentów.

Pare słów o SEOPL.
SEOPL to grupa profesjonalistów w pozycjonowaniu powstała z inicjatywy moderatorów forum.optymalizacja.com. Głównym zadaniem grupy jest popularyzacja pozycjonowania i szeroko pojętego marketingu internetowego. SEOPL chce uwiarygodnić tę formę reklamy, głównie poprzez upowszechnianie dobrych praktyk. Odrębnym, choć równie ważnym, celem jest przekonanie reklamodawców, że tego typu promocja jest równie skuteczna jak reklamy w tradycyjnych mediach, szczególnie w radio i prasie, a w przeciwieństwie do nich trafia jedynie do odbiorców których ona interesuje.