Wirtualna Polska wprowadziła usuługę linków lokalnych znanych już z netsprint.pl.
Rynek ten w Polsce zaczyna wyraźnie swój szybki rozwój. Niedługo będzie stanowił od 30 do 50% wydatków na reklame on-line.
W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Wirtualną Polską i NetSprint.pl portal rozpoczął wyświetlanie Linków Lokalnych. Powoduje to zdecydowane zwiększenie zasięgu tego produktu reklamowego. Obecnie jest on emitowany w wynikach wyszukiwania na 20 portalach i serwisach ogólnotematycznych oraz 140 serwisach regionalnych. Tworzy to unikalną w kraju ofertę reklamy internetowej o tak dużym zasięgu, umożliwiającą dotarcie do Użytkowników w danym regionie.
NetSprint.pl był pierwszą wyszukiwarką w Polsce, która w 2004 roku zaoferowała reklamodawcom możliwość precyzyjnego dotarcia do Internautów z wybranych regionów kraju. Link Lokalny adresowany jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw działających jedynie w swoim regionie, które nie potrzebują kosztownej reklamy ogólnopolskiej. Atrakcyjny jest również dla firm, które posiadają swoje przedstawicielstwa jedynie w kilku regionach Polski.
Reklamodawca może określić, w jakich województwach pojawiać się będzie jego Link Sponsorowany. Otrzymuje również możliwość uzależnienia treści linku oraz słów kluczowych od wybranych przez niego regionów. Przez cały czas trwania kampanii posiada dostęp do statystyk jej skuteczności, bez żadnych dodatkowych opłat może zmieniać treść linków, dodawać i usuwać województwa oraz słowa kluczowe.
Identyfikacja regionu odbywa się na dwa sposoby. Internauta korzystający z wyszukiwarki NetSprint na portalu o zasięgu ogólnopolskim identyfikowany jest w oparciu o numer IP komputera, z którego zadaje zapytanie. Bazę numerów IP, przyporządkowanych do poszczególnych województw i miejscowości, dostarcza firma Gemius S.A., będąca liderem na rynku badań polskiego Internetu. W przypadku serwisów regionalnych korzystających z wyszukiwarki NetSprint wyświetlane są jedynie te Linki Lokalne, które dotyczą danego województwa.
Reklama w wyszukiwarkach powszechnie uważana jest za najskuteczniejszą i jedną z najtańszych form promocji w Internecie. Do źródeł sukcesu linku sponsorowanego zalicza się przede wszystkim bardzo wysoką precyzję targetowania, niską cenę oraz przychylne nastawienie Internautów. Link Lokalny umożliwia dodatkowe zwiększenie precyzji dotarcia, a jego cena dostosowana jest do potrzeb lokalnych firm.
http://www.netsprint.pl/reklama.html
http://biznes.szukaj.wp.pl
ZA gazeta.pl
<< Pozycjonowanie strona gÅówna