Pozycjonowanie Home:    Spis katalogów   Narzędzia do pozycjonowania   Kurs pozycjonowania

czwartek, czerwca 10, 2004
Pozycjonowanie w praktyce blog.

Dawno tutaj nie pisałem. I nawet się stęskniłem za tym.

Ponieważ nie robiłem ostanio wiele przy tej stronie aby ja wypozycjonować, czekam na efekty dotychczasowych prac, postanowiłem napisać o kilku nowinkach dotyczących SEO z ostaniego czasu. Myśle, że będzie to dobry pomysł jeśli od czasu do czasu opisze na blogu nowosci pozycjonowania. Koniec gadania zabiore się do pisania.

Na ostatniej konferencji SEO Yahoo podało, że ich mechanizm wyszukiwawczy rozpoznaje style CSS. A więc żegnaj h1 itp. Czyżby ??

Michał admin
Pozycjonowanie i optymalizacja forum podsunął rowiązanie problemu. Wystarczy wszystkie style trzymać w pliku zewnętrznym, który należy umieścić w katalogu zastrzeżonym przez robots.txt (disallow).

Kolejnym ostatnio sporo dyskutowanym tematem jest teoria spadku znaczenia PageRank w ocenie wartości strony.

Idealnym dowodem mogą być wyniki Prog (wyszukiwarka pokazująca wyniki google wraz z PR)


Gdzie pomijając reklamy pierwsze wyniki mają niskie PR. Wśród pierwszej 10 znalazła się strona z PR=0. Dla niektórych fraz PR pirewszego wyniku równy jest 0.
Dobrą teorię na ten temat znalazłem tutaj.
http://www.axandra.com/news/newsletter111.htm

Niedługo rozpoczne handelek linkami. :) O tym wkrótce.