Pozycjonowanie Home:    Spis katalogów   Narzędzia do pozycjonowania   Kurs pozycjonowania

wtorek, maja 25, 2004
Pozycjonowanie w praktyce blog.

Pozycjonowanie optymalizacja w google pomogło ?
Blog znalazł się w google :)
Śmiem twirdzić, że to początek jego istnienia. Do tej pory nik tutaj nie zaglądał ale mam nadzieje, że to się zmieni. Zachęcam do komentowania.

Dziś wymieniłem się linkiem ze stroną o PR=5.
Na razie nie będę korzystał z możliwości dodania linka do tego bloga w podpisach na forum. Jest to elemnt testu. A poza tym na razie mało tutaj jest aby pokazać się światu. :)

Ja umiesze link na
portalu studentów pwsz legnica, którego PR=5 a w zamian za to otrzymam link do tego bloga ze strony www.jast.info tez o PR=5 to juz dwa linki ze stron PR=5 (różne IP).

Dodałem też witrynę do katalogu blogów. Blog directory na razie strona obu kategorii internet i poland nie istnieje dla google ale to się może zmienić.

Potwierdziła się moja teoria, że zwyczajny bot google odwiedza większą częśc internetu co 2 dni. W tym przypadku zaistnieni trwało około 3 dni jeżeli nie liczyć, że stronę dodałem o 3 rano.