Pozycjonowanie Home:    Spis katalogów   Narzędzia do pozycjonowania   Kurs pozycjonowania

wtorek, maja 25, 2004
Pozycjonowanie w praktyce blog.

Dziś dodawłem witrynę do polskich wyszukiwarek.

  • netsprint.pl - tutaj o dziwo nie dodało mi strony ale napisałem maila do właścicieli. Mam nadzieje, że się odezwą. Może formularz przed dodaniem do kolejki sprawdza kodowanie a w tej stronie występuje UNICODE


  • wp.pl - ma silnik netsprint więc to samo co wyżej


  • szukacz.pl - bez problemu


  • gooru.pl - bez problemu ale zobaczymy czy zaindeskują stronę, dodałę też witrynę do katalogu to już drugi katalog ale o niskim PR, w następnych dniach będę się dobijał do katalogu wp.pl, onet.pl, wow.pl, interia.pl


  • To wszystko jeśli tyczy się wyszukiwarek. Utworzyłem też statystyki tego bloga. Jeśli znajdą się chętni je obserwować podam adres i udostępnie je dla widowni.

    Poczakmy zobaczymy. :)