Pozycjonowanie Home:    Spis katalogów   Narzędzia do pozycjonowania   Kurs pozycjonowania

środa, maja 26, 2004
Pozycjonowanie w praktyce blog.

Wczoraj albo to już było dziś pisałem o dodawaniu stron do indeksów wyszukiwarek polskich.

Nie udało mi się dodać witryny do netsprint.pl
Wyszukiwarka Netsprint
Postanowiłem napisać do nich w związku z tym.
Szybkość odpowiedzi jak i jej konkretność bardzo mnie zaskoczyła.

Mój mail:
Witam
Chcialem dodać witrynę
http://basic-systems.blogspot.com
do indeksu netsprint a w formularzu wyswietla sie blad.
Czy nie ma możliwości dodawnia stron w domenie .com ??


Odpowiedź:
Witam serdecznie,
Brak indeksacji stron spoza .pl wynikal stad, ze chcielismy ( i dalej
chcemy) skupic sie przede wszystkim na dokladnym zaindeksowaniu zasobów polskiego internetu, a takie strony najlatwiej zidentyfikowac po rozszerzeniu .pl.
Biorac jednak pod uwage fakt, ze coraz wiecej bardzo wartosciowych stron tworzonych jest w domenach innych niz .pl niedlugo zostanie udostepniona opcja dodawania stron również spoza domeny .pl.

Obecnie mamy natomiast mozliwosc recznego dodawania takich stron recznie do kolejki indeksacji i wlasnie z niej skorzystalem w przypadku basic-systems.blogspot.com .Teraz pozostaje cierpliwie czekac na wizyte robota indeksujacego, który odwiedzi Pana stronę i doda ją do wynikow wyswietlania. Zwykle trwa to okolo 14 dni.

W razie jakichkolwiek pytan, pozostaje do Pana dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,


Po czym napisałem ponowanie z pytaniem o wp.pl
Mam jeszcze pytanie czy dodając do indeksu netsrpin.pl strona ta będzie
widoczna również w wynikach wp.pl ?? Jeżeli nie to do kogo mam się zgłosić aby ją dodać ??

Odpowiedź natychmiastowa :)
Niestety nie - system wyszukiwawczy jest ten sam (ze zmodyfikowanymi niektorymi kryteriami wyszukiwania i wzbogacony o katalog WP), ale korzysta z zupelnie roznych baz. Oznacza to, ze musi Pan oddzielnie dodac swoja strone do katalogu WP, adres: http://katalog.wp.pl/dodaj.html i wyszukiwarki: http://szukaj.wp.pl/dodaj.html
pozdrawiam serdecznie,


Teraz kolej na wp.pl.
Więc i do nich napisałem. Zamieszcze moją korespondecję wkrótce lecz wątpie, że odpowiedzi będą tak szybkie i wyczerpujące temat.

W sobote dodawanie do katalogów.